SPLOŠNI POGOJI ZA NAJLEPŠA OTROŠKA POTOVANJA 2.0, na dan 13.09.2024
POSEBNI POGOJI ZA VODENA POTOVANJA
Cene potovanj so izračunane po osebi in pogojih veljavnih na dan objave potovanja. Cene potovalnih aranžmajev so lahko označene z »od«, saj je končna cena preračun na dejansko število potnikov ter datum odhoda.
V primeru manjšega števila udeležencev se obračuna doplačilo za velikost skupine oz. končno število udeležencev na potovanju. Potnik je ob podpisu pogodbe seznanjen z vsemi preračuni in cenami.
Potovanja so zagotovljena le ob določenem številu prijavljenih. Vsak potovalni aranžma ima določeno minimalno število prijavljenih potnikov za izvedbo aranžmaja. V primeru, da željenega potovanja zaradi premajhnega števila prijavljenih potnikov, ne uspemo zagotoviti, se potovanje lahko prestavi na na kasnejši datum ali odpove po spoošnih pogojih organizatorja.
Glede na dinamično spreminjanje cen vseh ponudnikov /prevozne, hotelske, storitve ogledov in vstopnin ter druge storitve/, se končna cena potovanja lahko brez predhodne najave spremeni. Predlagamo zgodnjo prijavo, saj se cena potovanja pred odhodom običajno viša in ne niža.
V primeru, da bi se cene ponudnikov in storitev zvišale, bo potnik pred potovanjem obveščen na elektronski naslov ali po telefonu.
POMEMBNO: prijave sprejemamo glede na zasedenost prostih kapacitet, ki se nanašajo na število sedežev v avtobusu, prosta mesta na letalu, število sob v hotelu; Glede na navedeno se lahko zgodi, da moramo večkrat prodajo zaključiti tudi 2 meseca do 45 dni pred odhodom, ko je rok plačila potovanja. Vezani smo na izdajo letalskih vozovnic, sprostitev rezerviranih neprodanih sob in vstopnic, tako da se lahko zgodi, da prodaja tik pred odhodom ni več mogoča. Optimalna oziroma višja cena, tako ni odvisna le od končnega števila potnikov, pač pa tudi od rokov, ki nam jih pogojujejo ponudniki oziroma izvajalci storitev. Nadaljnja prodaja je po iztečenih rokih je možna le na vprašanje, cena potovanja pa je praviloma bistveno višja. Aktualne cene so tako objavljene na spletu.
Pri rednih letalskih prevozih, kot tudi čarter letih, imamo običajno različne časovnice, ki so odvisne od dneva potovanja, letalskega prevoznika in so vedno lahko podvržene spremembam. Zato posebej opozarjamo, da sta prvi in zadnji dan potovanja načeloma namenjena prihodu in odhodu z destinacije.
Polni dnevi so tisti dnevi, kjer napravimo večino ogledov in niso vezani na prihod in odhod. Zaradi prihoda in odhoda z destinacije, velja tako za avtobusne, letalske ali ladijske prihode, se tako zaporedje programa lahko spremeni, ne samo tekom dneva, temveč tudi po dnevih. Organizator glede na časovnico prihoda in odhoda napravi optimalno razporeditev ogledov.
V določenih terminih prihaja tudi do velike gneče in povečanega obiska posameznega mesta, prireditve, muzeja. Prav tako so lahko ogledi določenih muzejev in znamenitosti v katerem od terminov onemogočeni, so zaprti ali enostavno prezasedeni. Zato se vedno šteje za osnovo izvedba programa brez vstopnin, v kolikor le te, niso vnaprej najavljene in tudi plačane. V tem primeru gre za skupinsko rezervacijo, ki je velikokrat pogojena z minimalnim številom, vnaprejšnjimi plačili in rezervacijami, zato agencija zaračuna tudi rezervacijski strošek. Takšne vstopnine načeloma poravnate pred odhodom na potovanje, sicer ni nujno, da bo vstop sploh omogočen.
Posebej opozarjamo, da skupinske vstopnine izključujejo dodatne popuste in so lahko ( ne nujno ), zaradi provizij agentov, tudi višje, kot so uradno objavljenje na spletni strani ponudnikov. Z vključitvijo lokalnih agentov si zagotovimo vstopnice za celo skupino na določen dan ali uro obiska in tako omogočimo oglede po programu.
Če se odločite za obisk na licu mesta, bo izveden po pogojih, ki so navedeni v našem spletnem ceniku. Zagotovila za možnost naknadne prijave ne dajemo, zato je pomembno razumeti, da se lahko zgodi, da zaradi povečanega obiska, posameznih atrakcij ne boste mogli obiskati.
PRIJAVE
Potnik se lahko prijavi za potovalni aranžma, ki ga organizira BLUE ROSE PRODUCTION S.P. preko spleta na organizatorjevi spletni strani ali pooblaščeni agenciji. Ob prijavi BLUE ROSE PRODUCTION S.P. in potnik skleneta pogodbo, ki je hkrati tudi potrdilo o rezervaciji in vsebuje podatke o potovalnem aranžmaju na katerega se je potnik prijavil ali pa se sklicuje na program aranžmaja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter plačati prijavnino in stroške rezervacije za prijavo po splošnih pogojih za potovanje.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške v višini 23,00 € na prijavnico (voucher) za vse potovalne aranžmaje, oziroma 25,00 € pri potovanjih, pripravljenih po naročilu.
Individualna potovanja
V primeru priprave programa po naročilu je potrebno v naprej vlačati akotacijo v višini 30% predvidene ocenjene vrednosti potovanja. Organizator bo začel s poizvedbo in pripravo šele po vplačani akontaciji. Vplačana akontacija se upošteva pri končni vrednosti potovalnega aranžmaja. Individualne potovalne aranžmaje pripravljamo le za 5* luksuzne nastanitve in posebne atrakcije, ki so višjega cenovnega razreda.
Potnik ob prijavi podpiše pogodbo o rezervaciji (prijavnico). Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih, oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost, tako za potnika kot za organizatorja, v kolikor odgovorni organizator takšno rezervacijo po poizvedbi potrdi.
PLAČILO
Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvede plačilo BLUE ROSE PRODUCTION S.P.
Ob prijavi potnik plača prijavnino v višini 30 % - 40% cene aranžmaja oziroma toliko, kot je navedeno v ponudbi, in stroške prijave. Preostali del plača 60 dni - 45 dni pred začetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v sami ponudbi.
Pravočasno in pravilno plačano potovanje, prijavnina in stroški prijave jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih in navodilih za potovalne aranžmaje, oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma prosto mesto na posameznem turističnem paketu ali potovalnem aranžmaju.
Potnik je ob odhodu dolžan predložiti dokument o plačanem aranžmaju (pogodbo/napotnico/voucher ali/in potrdilo o vplačilu); v nasprotnem primeru lahko odgovorni na potovanju potnika ne sprejme na potovanje. Potnik lahko plača preko direktnega nakazila na TRR BLUE ROSE PRODUCTION S.P. Za plačilo s plačilno kartico je potrebno predhodno najaviti organizatorju.
V skladu s pogoji poslovanja finančnih institucij, v primeru gotovinskega ali negotovinskega plačila (kreditne kartice, maestro, BA, …) potovalnega aranžmaja, BLUE ROSE PRODUCTION S.P. v primeru vračila plačila v nobenem primeru ne more izplačati gotovine. Potnik pa lahko zahteva dobropis, ki ga agencija izvede preko banke, na potnikov TRR, če je do njega upravičen.
Kadar za potnika potovalni aranžma rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke tudi za pooblaščeno turistično agencijo.
CENE
Cene potovanja so določene s programom in cenikom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa. Potnik je ob osnovni ceni potovalnega aranžmaja dolžan plačati tudi vsa doplačila (letališke, luške, varnostne pristojbine, vizume, doplačila za gorivo, ipd.), ki se, v kolikor že niso všteta v osnovno ceno aranžmaja, v pogodbi o potovanju seštejejo skupaj z osnovno ceno potovalnega aranžmaja ter morebitnimi neobveznimi doplačili v končno ceno in tako predstavljajo končno obveznost potnika.
BLUE ROSE PRODUCTION si pridržuje pravico do spremembe cene zaradi sprememb v menjalniškem valutnem tečaju, povišanju stroškov prevoza, vključno s stroški goriva ali sprememb v pristojbinah prevoznikov, ki vplivajo na ceno potovanja, v skladu z zakonikom, ki ureja obligacijska razmerja in predpise, ki so veljavni v Republiki Sloveniji. Povišanje cene se obračuna z enakim odstotkom, kot je prišlo do povečanja predhodno obstoječih cen, ki so bile upoštevane v kalkulaciji.
O morebitni spremembi cene potovanja mora BLUE ROSE PRODUCTION potnika obvesti najmanj 20 dni pred odhodom. Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8%, ima potnik pravico razdreti pogodbo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru organizator potniku povrne vplačan znesek aranžmaja, ne povrnemo pa stroškov vizumov, cepljenj in podobno. Tako določilo v nobenem primeru ne prejudicira nastopa pogojev za zvišanje cene aranžmaja. Organizator potovanja ob zvišanju cene za več kot 8% pozove potnika, da se v roku 3 dni izjasni, ali se bo potovanja udeležil v skladu z nastalimi pogoji. V kolikor se potnik na poziv ne izjasni v roku 3 dni, si organizator pridržuje pravico potniku potovanje odpovedati pod enakimi pogoji, kot če bi potnik potovanje odpovedal sam.
BLUE ROSE PRODUCTION lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zviša v kolikor se bo prijavilo manjše število potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Potnik se prijavi po optimalni-ugodnejši ceni, vendar je seznanjen in nepreklicno soglaša z doplačilom razlike med optimalno in minimalno udeležbo potnikov. V primeru, da se za potovanje odloči manjše število potnikov, vas bomo o spremenjenih pogojih obvestili najkasnej teden dni pred odhodom oziroma v predvidenem roku za plačilo polne vrednosti potovanja.
Izračuni za potovalne aranžmaje so izračunani na 25 potnikov oziroma kot je zapisano v pogojih potovanja. Vrednost doplačila je zapisana ob vsakem potovalnem aranžmaju.
Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je predvidenih več popustov, si lahko potnik ob prijavi zbere tisti popust, ki mu najbolj ustreza.
Cene doplačil so informativne narave in se lahko spremenijo.
STORITVE VŠTETE V CENI POTOVALNEGA ARANŽMAJA
Če ni v ponudbi drugače določeno, so v ceni aranžmaja vštete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v ponudbi, vodenje ali spremstvo, organizacija potovanja in DDV.
Če v ponudbi ni drugače določeno, veljajo cene posameznega potovalnega aranžmaja na osebo, za nastanitev v dvoposteljnih sobah in nudijo osnovni bivalni standard. V kolikor je želja po nastanitvi treh oseb v eni sobi, je to mogoče na dodatnem ležišču v sobi in ni vedno enakovredno osnovnemu ležišču, vendar cena aranžmaja ostane enaka.
Vse posebnosti potovanja so navedene na spletni strani vsakega potovalnega aranžmaja. Vse dodatne želje in morebitne spremembe potovalnega aranžmaja je treba predhodno najaviti organizatorju, ki bo preveveril ali lahko željene spremembe zagotovi. Prehrana, udobje in ostala ponudba so pod nadzorom lokalnih turističnih organizacij. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji oz. državami so različni in neprimerljivi. Tudi prehrana je prilagojena lokalnim navadam.
Podatki o brezžični internetni povezavi so povzeti z uradnih strani hotela. Organizator potovanja ne odgovarja za počasno ali moteno delovanje povezav v primeru preobremenjenosti ali drugih izpadov sistema.
DODATNE STORITVE
Za dodatne storitve praviloma štejemo tiste storitve, ki niso vštete v osnovni ceni aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, dodatni izleti ipd.).
V primeru, da so v ponudbi pri posameznem aranžmaju navedene dodatne storitve, potnik posreduje želje ob prijavi in jih doplača k ceni aranžmaja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob naročilu in plačilu osnovnega potovalnega aranžmaja.
Med samim potovanjem potnik doplača dodatne storitve vodji potovanja ali predstavniku NOP v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti ( če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti ) po ceni, veljavni na kraju samem.
NOPlahko v programu priporoči, da potnik plača storitve (fakultativni izleti, najem športne opreme, najem vozila ipd.), ki bodo opravljene na kraju samem. V tem primeru NOP ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. Potnik plača storitev direktno ponudniku in odgovornemu organizatorju v kraju samem. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno pri izvajalcu oziroma ponudniku storitve na kraju samem.
POTOVANJE Z OTROKI
V posameznih primerih, določenih s programom potovalnega aranžmaja, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega potovalnega aranžmaja. Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu potovalnega aranžmaja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta potovalni aranžma ne predvideva tovrstnih posebnih popustov. Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za vstop v tuje države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni potovalni aranžma, se šteje, da ta otrok nima pravice potovati v okviru tega potovalnega aranžmaja.
Potnik je dolžan skrbeti, da njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje.
Potovanje otrok brez spremstva staršev - z babico, sorodniki ali drugimi osebami …
Mladoletniki, ki potujejo brez spremstva staršev, za tranzit ali vstop v določene države potrebujejo dovoljenje staršev!
Mladoletni potnik si je dolžan pred potovanjem pridobiti in po potrebi tudi predložiti dovoljenje staršev ali skrbnikov . Oblika dovoljenja je odvisna od posamezne države in se spreminja. Za natančnejše informacije se obrnite na Veleposlaništvo države, ki jo bo potnik prečkal ali obiskal. V kolikor država zahteva dovoljenje staršev, mladoletni potnik pa ga nima, se šteje, da potnik za potovanja nima ustreznih dokumentov. Dovoljenje staršev mora biti overjeno na upravni enoti ali pri notarju. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru.
POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA TER OSTALE POTNIKOVE PRAVICE
Potnik lahko kadarkoli pred začetkom turističnega paketa odstopi od pogodbe o potovanju. Potnik ima pravico do odpovedi potovanja in to obvezno v pisni obliki na email naslov organizatorja, sicer se odpoved potovanja ne upošteva.
V primeru, da potnik odpove pogodbo o potovanju, si BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pridržuje pravico zadržati stroške prijavnine v višini 23,00 € na pogodbo. V primeru, ko potnik odpove potovalni aranžma, ima organizator pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Višina povračila stroškov odpovedi potovalnega aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje:
OSNOVNA LESTVICA ODPOVEDI za potovanja v organizaciji NOP
do 60 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 20% cene aranžmaja
od 60 do 46 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 30% oziroma 40% cene potovalnega aranžmaja, ki predstavlja znesek rezervacije potovanja.
Višina rezervacije potovanja je navedena v pogojih vsakega potovanja.
V primeru, da so pogoji potovanja 100% plačilo najkasneje 60 dni pred potovanjem, velja 100% cene aranžmaja.
od 45 dni do vključno dneva odhoda ( razen, če je vpogojih za dotično potovanje določeno drugače ) oziroma pričetka opravljanja storitve – 100% cene aranžmaja.
Neudeležba brez odpovedi – 100% cene aranžmaja.
Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi, so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih organizatorju narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. V primeru, da so v ponudbi pogoji za povračilo stroškov zaradi odstopa od pogodbe o potovanju s strani potnika drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v ponudbi.
V primeru, da izvedbo potovanja izvaja druga turistična agencija ( kot naprimer naš partner Palma d.o.o. ) veljajo njihovi pogoji, ki jih je vsak potnik dolžan prebrati ob rezervaciji potovanja!
V primeru odpovedi potovanja s strani organizatorja ali potnika, potnik nima pravice do povračila stroškov, vizuma potrebnega za vstop v državo kamor naj bi se potovalo, stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani ter stroškov zavarovanja potovanja.
V vseh primerih, ko je predmet pogodbe ali del ponudbe tudi nakup letalskih vozovnic, ima BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pravico do 100% stroškov odpovedi (v kolikor ni drugače določeno v pogojih letalskega prevoznika) in administrativnih stroškov.
Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe ( potovalnega aranžmaja ), se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo, ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani organizatorja zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.
Potnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, nastanitev, datum potovanja, pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi aranžmaja. V primeru, da je sprememba brez odpovedi do 30 dni pred pričetkom potovanja možna, zaračuna BLUE ROSE PRODUCTION S.P. potniku administrativne stroške v višini 25,00 €.
Če sprememba brez odpovedi ni možna je višina stroškov spremembe potovalnega aranžmaja zlasti, kadar aranžma obsega tudi prevoz s čarterjem ali prevoz z redno letalsko linijo, in nastanejo tudi stroški izvajalcev zaradi spremembe, pa BLUE ROSE PRODUCTION S.P. zahteva povrnitev dejanskih stroškov, nastalih zaradi spremembe.
ORGANIZATORJEVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa potovanja. Prav tako si pridržuje odpovedati potovanje, če se zanj ne prijavi potrebno, v programu navedeno število potnikov, glede na veljavna zakonska določila. Če v programu ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov naslednje:
NOP POGOJI
Za potovanje na rednih letalskih linijah v Evropi – najmanj 20 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je navedeno drugače.
Za potovanje na medcelinskih letalskih linijah – najmanj 20 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je v pogojih potovanja navedeno drugače.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
Organizator potovanja si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oziroma do odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.
Pri potovalnih aranžmajih in storitvah, kjer je bistvo pogoj za izvedbo ustrezno vreme, se odstop organizatorja od pogodbe zaradi neustreznih vremenskih pogojev šteje kot odstop od pogodbe zaradi izrednih okoliščin, oz. višje sile. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile pred in/ali med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
Nobena od pogodbenih strank ni odgovorna za nezmožnost izpolnjevanja pogodbenih obveznosti ali posameznih njenih določil, ki so posledica nepredvidenih, nepričakovanih in neodvrnljivih dogodkov. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. potniku ne odgovarja za morebitno škodo, ki potniku nastane po pogodbi o potovanju zaradi teh okoliščin. .
V primeru, da BLUE ROSE PRODUCTION S.P. odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja oziroma, do takrat vplačane vrednosti potovanja ( recimo 30% - 40% rezervacije ). V primeru odpovedi potovanja s strani organizatorja, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani.
Prav tako potnik nima pravice do povračila administrativnih stroškov in zavarovanja sklenjenega pri zavarovalnici. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem organizatorju ne dopušča nastanitve potnikov v naročenem objektu, lahko organizator namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
O kakršnikoli naknadni spremembi programa organizator potnika nemudoma obvesti.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z BLUE ROSE PRODUCTION S.P., predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil organizatorja.
V primeru, da BLUE ROSE PRODUCTION S.P. primoran odpovedati potovanje zaradi više sile ( pandemija, naravne nesreče, vojne … ) in je potnik v polnosti plačal potovanje, organizator pa tudi že poplačal vse obveznosti vpletnim ponudnikom ( hotel, letalske karte, vstopnice … ), lahko organizator prestavi potovanje na termin, ko okoliščine to omogočajo. V primeru, da organizator ne more zagotoviti novega termina v doglednem času ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja.
POTOVALNI DOKUMENTI
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila paziti sam. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja. Potnik se mora sam informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne preverja državljanstva potnikov, zato je gost dolžan skrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje. Potnik si zato mora pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljena, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna BLUE ROSE PRODUCTION S.P. po določilih o potnikovi odpovedi potovanja.
Prav tako v primeru zavrnitve vstopa v državo, ali druge ovire, ne nosi odgovornosti agencija, vse stroške nastale zaradi zavrnitve nosi potnik sam. Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni…) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja.
Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti, nositi s seboj.
V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam. Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati na način, ki ne ogroža življenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik vede v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik organizatorja pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.
OBVESTILA PRED ODHODOM NA POTOVANJE
Za potovanja v organizaciji BLUE ROSE PRODUCTION S.P. potnik prejme končno obvestilo najkasneje 3 – 5 dni pred odhodom; če potnik obvestila v tem roku ne prejme mu priporočamo, da o tem obvesti predstavnika NOP ( Najlepših otroških potovanj ). Potniki prejmejo obvestilo pred potovanjem na svoj elektronski naslov. V primeru, ko organizira turistični aranžma drug organizator potovanja, prejme potnik obvestilo o odhodu najkasneje 2 dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.
PRTLJAGA
Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem, v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage. Prevoz posebne prtljage (kot npr. kolo, surf, golf oprema, otroški voziček, invalidski voziček, … ) mora potnik obvezno najaviti že ob rezervaciji potovalnega aranžmaja in plačati ustrezno doplačilo. V izključni pristojnosti prevoznika je, ali je prevoz dodatne opreme odobren ali ne. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz nastanitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.).
TOČNOST PREVOZNIKOV
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem in morskem prevozu, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih ali plovbah. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. si pridržuje pravico do sprememb ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti v cestnem in ladijskem prometu, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva. Kvaliteta prevoznih sredstev je praviloma in v kolikor ni v programu drugače navedeno, povprečne lokalne kategorije.
Vsi letalski prevozi so izključno v pristojnosti letalskih družb in nanje agencija nima vpliva. Letalski prevoznik lahko spremeni ceno in čas prevozov, letaliških in varnostnih pristojbin in dodatka za gorivo brez predhodnih obvestil. Enako lahko spremeni pogoje prenosa dovoljene prtljage, tako ročne, kot oddane, postopek kontrole potnikov in prtljage. Pravica letalskega prevoznika je, da zaradi tehničnih ali organizacijskih razlogov spremeni dan, čas leta, vrsto letala ali ponudi nadomestni let. Iz teh in iz organizacijskih razlogov (uporaba drugega letalskega prevoznika, zaradi zasedenosti kapacitet, spremembe cene) si dovoljujemo pravico do spremembe kraja, datuma, časa leta, vrste letala, letalskih linij (npr. trikotni leti, dodatna vmesna pristajanja, menjava letališča…).
Prvi in zadnji dan po programu sta vedno namenjena potovanju (letalski prevoz, transfer). Spremembe letov lahko nastanejo tudi v času, ko je potovalni program že objavljen, zato so dnevi in časi letov informativni in določeni več mesecev vnaprej pred vašim odhodom. Zamude letov prav tako niso v pristojnosti agencije. Do zamude letalskih prevoznikov lahko prihaja zaradi različnih razlogov: nujna vzdrževalna dela, stavke, slabe vremenske razmere, obremenitve zračnega prostora in tehnično operativnih težav. Za dodatne stroške ali neizkoriščeno storitev ter drugo škodo, ki nastane zaradi zamude letalskega prevoznika, žal ne sprejemamo odgovornosti. Prosimo upoštevajte, da ima varnost potnikov prednost pred točnostjo poletov. Letalske vozovnice potniki prejmejo za odhod in vrnitev običajno na letališču od našega predstavnika skupaj z vsemi potnimi dokumenti. Nekateri letalski prevozniki uporabljajo izključno vozovnice v elektronski obliki, zato jih potniki ne dobijo v tiskani obliki. Za prijavo na let zadostuje osebni dokument.
Prevoz prtljage ne sodi med odgovornosti agencije, niti za poškodovano, niti za izgubljeno prtljago. Ob takšnih primerih se nemudoma obrnite na ustrezne službe že kar neposredno na letališču, običajno oddelek »lost and found«, kjer boste prejeli ustrezni zapisnik in referenčno številko. Kasnejših reklamacij letalski prevoznik ne bo upošteval.
Potnik je dolžan posredovati ime in priimek za rezervacijo tako kot je zapisano v osebnem dokumentu (potnem listu), saj se morajo podatki ujemati s podatki na letalski vozovnici. Za morebitne napačno javljene podatke BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja, posledično pa prevozniki zaračunajo strošek spremembe. V kolikor prevoznik ne dovoljuje spremembe, pa to pomeni nakup nove vozovnice.
IZGUBA DOKUMENTOV
V primeru da potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si je potnik na lastne stroške dolžan priskrbeti nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na vodjo potovanja ali predstavnika NOP. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.
BLUE ROSE PRODUCTION si pridržuje pravico zaračunati razumno nadomestilo za zagotavljanje pomoči potniku v višini dejansko nastalih stroškov pri zagotavljanju pomoči, o čemer vnaprej predhodno seznani potnika.
KATEGORIZACIJE NASTANITVENIH OBJEKTOV
Nastanitve v potovalnih programih so označene v skladu z uradno kategorizacijo v posameznih državah, veljavno v času izdaje programa in na katero organizator nima nikakršnega vpliva.
Standardi nastanitvenih objektov med izbranimi cilji so različni in neprimerljivi. Potrebno je upoštevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od kriterijev, ki smo jih vajeni v Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih držav.
Hišni redi, prehrana, storitve, plaža kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih ali lokalnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente organizator nima nikakršnega vpliva.
V primeru, da gost ne upošteva hotelskega hišnega reda, ali s svojim ravnanjem (namerno ali nenamerno) povzroči škodo, agencija za nastale stroške ne prevzema odgovornosti. Gost jih na licu mesta rešuje sam, direktno s hotelom ali objektom, kjer je nastala škoda. Enako velja tudi za vsa prevozna sredstva, oziroma karkoli v okviru organiziranega programa počitnic ali potovanja. Pri aranžmajih, označenih s storitvijo ALL INCLUSIVE oz. »all inclusive«, je potrebno pozorno prebrati opis storitev v programu oziroma ponudbi, saj ponudbe storitev ALL INCLUSIVE v posameznih hotelih med seboj razlikujejo. Običajno je osnovna storitev pri ponudbi ALL INCLUSIVE polni penzion (zajtrk, kosilo in večerja), pri obrokih je všteta pijača. Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (morska stran, balkon, lega – orientacija, določeno nadstropje ipd.), je nastanjen v eni od sob, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega vpliva, potnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene.
Pri nastanitvi v triposteljni sobi mora potnik upoštevati, da gre v večini primerov za dvoposteljno sobo s pomožnim ležiščem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Po navadi gre za zložljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna bolj za otroke.
REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE
Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti nemudoma grajati na kraju samem, vodniku NOP ( Najlepša otroška potovanja ), neposrednemu izvajalcu storitev, predstavniku oziroma pooblaščeni lokalni agenciji. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.
V primeru, da reklamacije na licu mesta ni bilo možno odpraviti, je obvezno potrebno sestaviti reklamacijski zapisnik, ki ga podpišeta predstavnik NOP, ki zastopa BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ali izvajalec storitev in oškodovani potnik. Reklamacijski zapisnik je tudi uradni dokument, da je potnik grajal storitev na kraju samem. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne bo obravnaval reklamacije, ki ji potnik ni priložil zapisnika predstavnika organizatorja oziroma ponudnika storitve o reklamaciji, ki bo izkazoval, da pomanjkljivosti ni bilo mogoče reševati na kraju samem.
Pritožbeni postopek: Potnik mora na kraju samem takoj grajati neustrezno storitev pri predstavniku organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potnik mora pri odpravljanju vzroka pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne bo upošteval kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja, prav tako pa ne bo upošteval reklamacij, ki so bile podane po zaključeni storitvi, saj potnik tako izvajalcu in organizatorju ni dal možnosti odprave pomanjkljivosti na licu mesta. Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potnik s predstavnikom sestavi pisno poročilo, ki vsebuje pripombe potnikov/gostov, postopek in časovno opredelitev reševanja reklamacije in vzrok za nezmožnost razrešitve.
Po povratku s potovanja mora potnik v zakonskem roku poslati pisno pritožbo s priporočeno pošto na naslov: BLUE ROSE PRODUCTION, Glavarjeva 92, 1218 Komenda, ter priložiti dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.). Reklamacije poslane preko e-maila se ne bodo upoštevale. Potnik lahko vloži reklamacijo pisno v zato določenem zakonskem roku, po vrnitvi s potovanja/letovanja. Brez pisne reklamacije BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer BLUE ROSE PRODUCTION S.P. take reklamacije ne bo obravnaval. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oz. druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja.
Organizator je dolžan prvič pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po prejemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda odgovora, se potnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim.
Organizator bo reševal samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo možno odpraviti na kraju samem. Zahtevek za znižanje cene je v vsakem primeru omejen z višino vplačanega potovalnega aranžmaja. Če po krivdi BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do znižanja cene v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh Splošnih pogojev in zakona. Omejitev odgovornosti velja za vsa potovanja za katere je sklenjena pogodba o potovanju. Potnik ni upravičen do nadomestila izgubljenega dobička ter povračila nematerialne škode in stroškov, ki iz nje izvirajo.
Agencija ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega spora glede potnikovih zahtevkov v zvezi s potovanjem.
V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ni organizator potovanja, bo BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pritožbo posredoval odgovornemu organizatorju potovanja in o rešitvi reklamacije potnika pisno obvestil. Roki in postopek reševanja reklamacije so v tem primeru določeni v Splošnih pogojih odgovornega organizatorja. V skladu z 894. členom Obligacijskega zakonika se največja odškodnina z naslova nepopolne storitve omeji na vplačan znesek.
POSEBNA DOLOČILA ZAKONA O VARSTVU POTROŠNIKOV
Izvlečki po Zakonu o varstvu potrošnikov – 1, ki se nanašajo na organizacijo turističnih aranžmajev (veljavno od 15.01.2008):
Uporaba: Zakon se nanaša izključno na potrošnike
Obseg uporabe: Zakon se nanaša izključno na paketne turistične aranžmaje in ne na druge turistične storitve.
Možnost odpovedi potovanja zaradi premajhnega števila prijavljenih udeležencev: obvestilo potnikom najkasneje 7 dni pred odhodom.
Dvig cene: le zaradi sprememb cene goriv, tarif, menjalnih tečajev – obveščena stranka 20 dni pred odhodom, možnost odstopa s strani stranke, če je povečanje višje od 8% vrednosti aranžmaja.
Rok za reklamacijo: 2 meseca od konca potovanja (60 dni) – 1. odgovor na reklamacijo 8 dni po prejemu reklamacije.
Sprememba imena na željo stranke: 8 dni pred odhodom, če je mogoče spremembo urediti – na stroške stranke.
ODGOVORNOST ORGANIZATORJA IN PRAVICA POTNIKA
Organizator potovanja odgovarja za izpolnitev plačanega potovalnega aranžmaja, ne glede na to ali vključene potovalne storitve izvaja sam ali jih izvaja drugo podjetje. Naslovi drugih izvajalcev storitev so na voljo pri predstavniku NOP ali vodji potovanja. V primeru drugih organizatorjev potovanj nastopa NOP kot posrednik. V primeru trenutne nelikvidnosti organizatorja potovanja, vam BLUE ROSE PRODUCTION S.P., kot organizator, skladno z veljavno zakonodajo, posreduje osnovne informacije o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne aranžmaje.
V primeru insolventnosti, vam BLUE ROSE PRODUCTION S.P.. kot organizator, skladno z zakonodajo in zakonom o varstvu potrošnikov, posreduje osnovne informacije o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne aranžmaje:
Številka garantnega pisma: TK49902428615
Izdajatelj jamstva (garant): Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana
Predmet zavarovalnega jamstva: jamstvo za povračilo vseh plačil, ki so bila izvedena s strani potrošnika ali v njegovem imenu, če posamezne potovalne storitve niso bile izvedene zaradi likvidnostnih težav organizatorja potovanj. V navedenem primeru potrošnik pozove organizatorja potovanj, da v roku 48 ur zagotovi izpolnitev pogodbenih obveznosti in za to predloži ustrezno dokazilo. V kolikor po poteku navedenega roka obveznosti niso izpolnjene, potrošnik kontaktira asistenčni center, ki v nadaljnjih 72 urah zagotovi povračilo stroškov, skladno z jamstvom po veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav.
Kontaktni naslov: Zavarovalnica Triglav, d.d. Dunajska cesta 22, Enota za odnose s strankami, Asistenčno – storitveni center Telefonska številka: 080 2864