SPLOŠNI POGOJI ZA NAJLEPŠA OTROŠKA POTOVANJA 2.0, na dan 17.09.2024
POSEBNI POGOJI ZA VODENA POTOVANJA
Cene potovanj so izračunane po osebi in pogojih veljavnih na dan objave potovanja. Cene potovalnih aranžmajev so lahko označene z »od«, saj je končna cena preračun na dejansko število potnikov ter datum odhoda.
Glede na dinamično spreminjanje cen vseh ponudnikov /prevozne, hotelske, storitve ogledov in vstopnin ter druge storitve/, se končna cena potovanja lahko spremeni. Predlagamo zgodnjo prijavo, saj se cena potovanja pred odhodom običajno viša in ne niža.
V primeru, da bi se cene ponudnikov in storitev zvišale, bo potrošnik pred potovanjem obveščen na elektronski naslov ali po telefonu.
POMEMBNO: prijave sprejemamo glede na zasedenost prostih kapacitet, ki se nanašajo na število sedežev v avtobusu, prosta mesta na letalu, število sob v hotelu; Glede na navedeno se lahko zgodi, da moramo večkrat prodajo zaključiti tudi 2 meseca do 45 dni pred odhodom, ko je rok plačila potovanja. Vezani smo na izdajo letalskih vozovnic, sprostitev rezerviranih neprodanih sob in vstopnic, tako da se lahko zgodi, da prodaja tik pred odhodom ni več mogoča. Optimalna oziroma višja cena, tako ni odvisna le od končnega števila potnikov, pač pa tudi od rokov, ki nam jih pogojujejo ponudniki oziroma izvajalci storitev. Nadaljnja prodaja je po iztečenih rokih je možna le na vprašanje, cena potovanja pa je praviloma bistveno višja. Aktualne cene so tako objavljene na spletu.
Pri rednih letalskih prevozih, kot tudi čarter letih, imamo običajno različne časovnice, ki so odvisne od dneva potovanja, letalskega prevoznika in so vedno lahko podvržene spremembam. Zato posebej opozarjamo, da sta prvi in zadnji dan potovanja načeloma namenjena prihodu in odhodu z destinacije.
Polni dnevi so tisti dnevi, kjer napravimo večino ogledov in niso vezani na prihod in odhod. Zaradi prihoda in odhoda z destinacije, velja tako za avtobusne, letalske ali ladijske prihode, se tako zaporedje programa lahko spremeni, ne samo tekom dneva, temveč tudi po dnevih. Agencija glede na časovnico prihoda in odhoda napravi optimalno razporeditev ogledov.
V določenih terminih prihaja tudi do velike gneče in povečanega obiska posameznega mesta, prireditve, muzeja. Prav tako so lahko ogledi določenih muzejev in znamenitosti v katerem od terminov onemogočeni, so zaprti ali enostavno prezasedeni. Zato se vedno šteje za osnovo izvedba programa brez vstopnin, v kolikor le te, niso vnaprej najavljene in tudi plačane. V tem primeru gre za skupinsko rezervacijo, ki je velikokrat pogojena z minimalnim številom, vnaprejšnjimi plačili in rezervacijami, zato agencija zaračuna tudi rezervacijski strošek. Takšne vstopnine načeloma poravnate pred odhodom na potovanje, sicer ni nujno, da bo vstop sploh omogočen.
Posebej opozarjamo, da skupinske vstopnine izključujejo dodatne popuste in so lahko ( ne nujno ), zaradi provizij agentov, tudi višje, kot so uradno objavljenje na spletni strani ponudnikov. Z vključitvijo lokalnih agentov si zagotovimo vstopnice za celo skupino na določen dan ali uro obiska in tako omogočimo oglede po programu.
Če se odločite za obisk na licu mesta, bo izveden po pogojih, ki so navedeni v našem spletnem ceniku. Zagotovila za možnost naknadne prijave ne dajemo, zato je pomembno razumeti, da se lahko zgodi, da zaradi povečanega obiska, posameznih atrakcij ne boste mogli obiskati.
PRIJAVE
Potrošnik se lahko prijavi za potovalni paket, ki ga organizira BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ( v nadaljevanju agencija ) preko spleta na organizatorjevi spletni strani ali pooblaščeni agenciji za prodajo potovalnih paketov Najlepših otroških potovanj. Potrošnik s plačilom potovanja oz. rezervacije, skladno s pogoji poslovanja, z agencijo sklene pogodbo o potovalnem paketu. Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih, oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost, tako za potrošnika kot za agencijo, v kolikor agencija takšno rezervacijo po poizvedbi potrdi. Ob prijavi je potrošnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja ter plačati prijavnino in stroške rezervacije za prijavo po splošnih pogojih za potovanje.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške v višini 23,00 € na prijavnico (voucher) za vse potovalne pakete, oziroma 25,00 € pri potovalnih paketih, pripravljenih po naročilu.
Individualna potovanja
V primeru priprave programa po naročilu je potrebno v naprej vlačati akotacijo v višini vsaj 30% predvidene ocenjene vrednosti potovanja. Organizator bo začel s poizvedbo in pripravo šele po vplačani akontaciji. Vplačana akontacija se upošteva pri končni vrednosti potovalnega paketa. Individualne potovalne pakete pripravljamo le za 5* luksuzne nastanitve in posebne atrakcije, ki so višjega cenovnega razreda.
PLAČILO
Za dan plačila se šteje dan, ko potrošnik izvede plačilo BLUE ROSE PRODUCTION S.P.
Ob prijavi potrošnik plača prijavnino v višini 30 % - 40% cene aranžmaja oziroma toliko, kot je navedeno v ponudbi, in stroške prijave. Preostali del plača 60 dni - 45 dni pred začetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v sami ponudbi.
Pravočasno in pravilno plačan potovalni paket, prijavnina in stroški prijave jamčijo potrošniku, pod pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih in navodilih za potovalne pakete, oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma prosto mesto na posameznem potovalnem paketu.
Potrošnik je ob odhodu dolžan predložiti dokument o plačanem potovanju (pogodbo/napotnico/voucher ali/in potrdilo o vplačilu); v nasprotnem primeru lahko odgovorni na potovanju potnika ne sprejme na potovanje. Potrošnik lahko plača preko direktnega nakazila na TRR BLUE ROSE PRODUCTION S.P. Za plačilo s plačilno kartico je potrebno predhodno preveriti pri predstavniku agencije.
V skladu s pogoji poslovanja finančnih institucij, v primeru gotovinskega ali negotovinskega plačila (kreditne kartice, maestro, BA, …) potovalnega paketa, BLUE ROSE PRODUCTION S.P. v primeru vračila plačila v nobenem primeru ne more izplačati gotovine. Potrošnik pa lahko zahteva dobropis, ki ga agencija izvede preko banke, na potrošnikov TRR, če je do njega upravičen.
Kadar za potrošnika potovalni paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke tudi za pooblaščeno turistično agencijo.
CENE
Cene potovanja so določene s programom in cenikom potovanja, ter veljajo od dneva objave programa. Potrošnik je ob osnovni ceni potovalnega paketa dolžan plačati tudi vsa doplačila (letališke, luške, varnostne pristojbine, vizume, doplačila za gorivo, ipd.), ki se, v kolikor že niso všteta v osnovno ceno aranžmaja, v pogodbi o potovanju seštejejo skupaj z osnovno ceno potovalnega paketa ter morebitnimi neobveznimi doplačili v končno ceno in tako predstavljajo končno obveznost potrošnika.
Agencija si pridržuje pravico do spremembe cene zaradi sprememb v menjalniškem valutnem tečaju, povišanju stroškov prevoza, vključno s stroški goriva ali drugi virov energije ali sprememb ravni davkov ali pristojbin za potovalne storitve, ki jih naložijo tretje stranke, ki niso neposredno vključene v izvedbo potovanja, vključno s turističnimi taksami, pristajalnimi pristojbinami ali pristojbinami za vkrcanje ali izkrcanje v pristaniščih in letališčih. Povišanje cene se obračuna z enakim odstotkom, kot je prišlo do povečanja predhodno obstoječih cen, ki so bile upoštevane v kalkulaciji. V primeru bistvenega znižanja tu navedenih stroškov, do katerega je prišlo po sklenitvi pogodbe in 45 dni pred začetkom potovanja, ima potrošnik pravico do znižanja cene.
O morebitni spremembi cene potovanja mora agencija potrošnika obvesti najmanj 20 dni pred odhodom. Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8%, ima potrošnik pravico razdreti pogodbo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru agencija potrošniku ponudi nadomestni potovalni paket ali povrne vplačan znesek za potovalni paket, ne povrne pa stroškov vizumov, cepljenj in podobno. Tako določilo v nobenem primeru ne prejudicira nastopa pogojev za zvišanje cene potovalnega paketa. Agencija ob zvišanju cene za več kot 8% pozove potrošnika, da se v roku 3 dni izjasni, ali se bo potovanja udeležil v skladu z nastalimi pogoji. V kolikor se potrošnik na poziv ne izjasni v roku 3 dni, si agencija pridržuje pravico, ni pa dolžna, potrošnika ponovno pozvati na izjasnitev. V kolikor potrošnik v postavljenem roku ne odgovori, se šteje, da odstopa od pogodbe. Agencija bo primorana potrošniku potovanje odpovedati pod enakimi pogoji, kot če bi potrošnik potovanje odpovedal sam.
Agencija lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zviša v kolikor se bo prijavilo manjše število potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Potrošnik se prijavi po optimalni-ugodnejši ceni, vendar je seznanjen in nepreklicno soglaša z doplačilom razlike med optimalno in minimalno udeležbo potnikov. V primeru, da se za potovanje odloči manjše število potnikov, vas bomo o spremenjenih pogojih obvestili najkasnej teden dni pred odhodom oziroma v predvidenem roku za plačilo polne vrednosti potovanja.
Izračuni za potovalne pakete so izračunani na 25 potnikov oziroma kot je zapisano v pogojih posameznega potovanja. Vrednost doplačila je zapisana ob vsakem potovalnem paketu.
Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je predvidenih več popustov, si lahko potrošnik ob prijavi zbere tisti popust, ki mu najbolj ustreza.
Cene doplačil so informativne narave in se lahko spremenijo.
STORITVE VŠTETE V CENI POTOVALNEGA PAKETA
Če ni v ponudbi drugače določeno, so v ceni potovalnega paketa vštete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v ponudbi, vodenje ali spremstvo, organizacija potovanja in DDV.
Če v ponudbi ni drugače določeno, veljajo cene posameznega potovalnega paketa na osebo, za nastanitev v dvoposteljnih sobah in nudijo osnovni bivalni standard. V kolikor je želja po nastanitvi treh oseb v eni sobi, je to mogoče na dodatnem ležišču v sobi in ni vedno enakovredno osnovnemu ležišču, vendar cena aranžmaja ostane enaka.
Vse posebnosti potovanja so navedene na spletni strani vsakega potovalnega paketa. Vse dodatne želje in morebitne spremembe potovalnega paketa je treba predhodno najaviti agenciji, ki bo preveverila ali lahko željene spremembe zagotovi. Prehrana, udobje in ostala ponudba so pod nadzorom lokalnih turističnih organizacij. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji oz. državami so različni in neprimerljivi. Tudi prehrana je prilagojena lokalnim navadam.
Podatki o brezžični internetni povezavi so povzeti z uradnih strani hotela.
Agencija ne odgovarja za počasno ali moteno delovanje povezav v primeru preobremenjenosti ali drugih izpadov sistema.
DODATNE STORITVE
Za dodatne storitve praviloma štejemo tiste storitve, ki niso vštete v osnovni ceni aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, dodatni izleti ipd.).
V primeru, da so v ponudbi pri posameznem aranžmaju navedene dodatne storitve, potnik posreduje želje ob prijavi in jih doplača k ceni aranžmaja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob naročilu in plačilu osnovnega potovalnega aranžmaja.
Med samim potovanjem potnik doplača dodatne storitve vodji potovanja ali predstavniku NOP v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti ( če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti ) po ceni, veljavni na kraju samem.
NOPlahko v programu priporoči, da potnik plača storitve (fakultativni izleti, najem športne opreme, najem vozila ipd.), ki bodo opravljene na kraju samem. V tem primeru NOP ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. Potnik plača storitev direktno ponudniku in odgovornemu organizatorju v kraju samem. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno pri izvajalcu oziroma ponudniku storitve na kraju samem.
POTOVANJE Z OTROKI
V posameznih primerih, določenih s programom potovalnega paketa, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega potovalnega paketa. Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu potovalnega paketa. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta potovalni paket ne predvideva tovrstnih posebnih popustov. Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za vstop v tuje države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni potovalni paket, se šteje, da ta otrok nima pravice potovati v okviru tega potovalnega paketa..
Potnik je dolžan skrbeti, da njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje.
Potovanje otrok brez spremstva staršev - z babico, sorodniki ali drugimi osebami …
Mladoletniki, ki potujejo brez spremstva staršev, za tranzit ali vstop v določene države potrebujejo dovoljenje staršev!
Mladoletni potnik si je dolžan pred potovanjem pridobiti in po potrebi tudi predložiti dovoljenje staršev ali skrbnikov . Oblika dovoljenja je odvisna od posamezne države in se spreminja. Za natančnejše informacije se obrnite na Veleposlaništvo države, ki jo bo potnik prečkal ali obiskal. V kolikor država zahteva dovoljenje staršev, mladoletni potnik pa ga nima, se šteje, da potnik za potovanja nima ustreznih dokumentov. Dovoljenje staršev mora biti overjeno na upravni enoti ali pri notarju. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja agenciji za povzročeno škodo, agencija pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru.
POTROŠNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA TER OSTALE POTROŠNIKOVE PRAVICE
Potrošnik lahko kadarkoli pred začetkom potovanja odstopi od pogodbe o potovanju. Potrošnik ima pravico do odpovedi potovanja in to obvezno v pisni obliki na email naslov agencije, sicer se odpoved potovanja ne upošteva.
V primeru, da potrošnik odpove pogodbo o potovanju, si agencija pridržuje pravico zadržati stroške prijavnine v višini 23,00 € na pogodbo. V primeru, ko potrošnik odpove potovanje, ima agencija pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je pottrošnik predložil odpoved. Višina povračila stroškov odpovedi potovalnega aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve v katerem je potrošnik predložil odpoved oziroma drugače odpovedal potovanje:
OSNOVNA LESTVICA ODPOVEDI za potovanja v organizaciji NOP
do 60 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 20% cene potovalnega paketa
od 60 do 46 dni pred dnevom pričetka opravljanja storitve – 30% oziroma 40% cene potovalnega paketa, ki predstavlja znesek rezervacije potovanja.
Višina rezervacije potovanja je navedena v pogojih vsakega potovanja.
V primeru, da so pogoji potovanja 100% plačilo najkasneje 60 dni pred potovanjem, velja 100% cene aranžmaja.
od 45 dni do vključno dneva odhoda ( razen, če je vpogojih za dotično potovanje določeno drugače ) oziroma pričetka opravljanja storitve – 100% cene aranžmaja.
Neudeležba brez odpovedi – 100% cene aranžmaja.
Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi, so le-ti lahko tudi višji, kadar to pogojujejo pogoji organiziranja potovanja, ki jih agenciji narekujejo veljavni pogoji prodaje in jih pogojujejo poslovni partnerji. V primeru, da so v ponudbi pogoji za povračilo stroškov zaradi odstopa od pogodbe o potovanju s strani potrošnika drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v ponudbi.
V primeru, da izvedbo potovanja izvaja druga turistična agencija ( kot naprimer naš partner Palma d.o.o. ) veljajo njihovi pogoji, ki jih je vsak potrošnik dolžan prebrati ob rezervaciji potovanja!
V primeru odpovedi potovanja s strani agencije ali potrošnika, potrošnik nima pravice do povračila stroškov, vizuma potrebnega za vstop v državo kamor naj bi se potovalo, stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani ter stroškov zavarovanja potovanja.
V vseh primerih, ko je predmet pogodbe ali del ponudbe tudi nakup letalskih vozovnic, ima agencija pravico do 100% stroškov odpovedi (v kolikor ni drugače določeno v pogojih letalskega prevoznika) in administrativnih stroškov.
Med potovanjem lahko potrošnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potrošnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine ne delno, ne v celoti. V kolikor potrošnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe ( potovalnega paketa ), se šteje, da je potrošnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potrošnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo, ali zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin, ne da bi za to obstajali razlogi na strani agencije zaradi nepravilno opravljene storitve, potrošnik nima pravice zahtevati kakršne koli odškodnine ali znižanja cene.
Potrošnik lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, nastanitev, datum potovanja, pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi potovalnega paketa. V primeru, da je sprememba brez odpovedi do 30 dni pred pričetkom potovanja možna, zaračuna BLUE ROSE PRODUCTION S.P. potrošniku administrativne stroške v višini 25,00 €.
Če sprememba brez odpovedi ni možna je višina stroškov spremembe potovalnega paketa zlasti, kadar potovalni paket obsega tudi prevoz s čarterjem ali prevoz z redno letalsko linijo, in nastanejo tudi stroški izvajalcev zaradi spremembe, pa agencija zahteva povrnitev dejanskih stroškov, nastalih zaradi spremembe.
ORGANIZATORJEVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ( v nadaljevanju agencija ) si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa potovanja. Prav tako si pridržuje pravico odpovedati potovanje, če se zanj ne prijavi potrebno, v programu navedeno število potnikov, glede na veljavna zakonska določila. Če v programu ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov naslednje:
NOP POGOJI
Za potovanje na rednih letalskih linijah v Evropi – najmanj 20 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je navedeno drugače.
Za potovanje na medcelinskih letalskih linijah – najmanj 20 potnikov v posamezni skupini, razen kjer je v pogojih potovanja navedeno drugače.
Agencija si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred ali med izvajanjem programa nastopijo neizogibne in izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za agancijo pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.
Organizator potovanja si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oziroma do odpovedi potovanja, zaradi spremembe letalskega voznega reda ali neizogibnih in izrednih okoliščin, ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere agencija ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.
Pri potovanjih in storitvah, kjer je bistvo pogoj za izvedbo ustrezno vreme, se odstop organizatorja od pogodbe zaradi neustreznih vremenskih pogojev šteje kot odstop od pogodbe zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin. Agencija ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa neizogibnih in izrednih okoliščin pred in/ali med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
Nobena od pogodbenih strank ni odgovorna za nezmožnost izpolnjevanja pogodbenih obveznosti ali posameznih njenih določil, ki so posledica nepredvidenih, nepričakovanih in neodvrnljivih dogodkov oziroma, neizogibnih in izrednih okoliščin. Agencija potrošniku ne odgovarja za morebitno škodo, ki potrošniku nastane po pogodbi o potovanju zaradi teh okoliščin.
V primeru, da agencija odpove potovanje, ima potrošnik pravico do povračila vplačane cene paketnega potovanja oziroma, do takrat vplačane vrednosti potovanja ( recimo 30% - 40% rezervacije ). V primeru odpovedi potovanja s strani organizatorja, potrošnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani.
Prav tako potrošnik nima pravice do povračila administrativnih stroškov in zavarovanja sklenjenega pri zavarovalnici. Agencija ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem organizatorju ne dopušča nastanitve potnikov v naročenem objektu, lahko agencija namesti potnike v istem kraju v drug objekt enake kategorije.
O kakršnikoli naknadni spremembi programa organizator potrošnika nemudoma obvesti.
Agencija lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potrošnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z BLUE ROSE PRODUCTION S.P., predvsem če se ugotovi, da je potrošnik namerno sporočil napačne podatke o potnikih ( napr. njihovi starosti, število… ) oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potrošnik pa o tem ni obvestil organizatorja.
V primeru, da je agencija primorana odpovedati potovanje zaradi neizogibnih in izrednih okoliščin ( pandemija, naravne nesreče, vojne … ) in je potrošnik v polnosti plačal potovalni paket, agencija pa tudi že poplačala vse obveznosti vpletnim ponudnikom ( hotel, letalske karte, vstopnice … ), lahko agencija prestavi potovanje na termin, ko okoliščine to omogočajo. V primeru, da agencija ne more zagotoviti novega termina v doglednem času ima potrošnik pravico do celotnega povračila vplačane cene potovanja.
POTOVALNI DOKUMENTI
Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila paziti sam. Agencija za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja. Potrošnik se mora sam informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. Agencija ne preverja državljanstva potnikov, zato je potnik dolžan skrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje. Potnik si zato mora pred potovanjem, oz. do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljena, ki so za te države zahtevana. Če potnik te obveznosti ne izpolni, ravna agencija po določilih o potnikovi odpovedi potovanja.
Prav tako v primeru zavrnitve vstopa v državo, ali druge ovire, ne nosi odgovornosti agencija, vse stroške nastale zaradi zavrnitve nosi potnik oz. potrošnik, s katerim je sklenjena pogodba o paketnem potovanju. Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni…) je potrošnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja.
Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti, nositi s seboj.
V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik oz. potrošnik, s katerim je sklenjena pogodba o paketnem potovanju. Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom agencije ali organizatorjem ter izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja agenciji za povzročeno škodo, agencija pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati na način, ki ne ogroža življenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik vede v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik agencije ali izvajalca storitev pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.
OBVESTILA PRED ODHODOM NA POTOVANJE
Za potovanja v organizaciji agencije potrošnik prejme končno obvestilo najkasneje 3 – 5 dni pred odhodom ( za vse potnike, ki jih je prijavil na potovanje in plačal dogvorjene storitve ); če potrošnik obvestila v tem roku ne prejme mu priporočamo, da o tem obvesti predstavnika NOP ( Najlepših otroških potovanj ). Potrošnik prejme obvestilo pred potovanjem na svoj elektronski naslov. V primeru, ko organizira potovalni paket drug organizator, prejme potrošnik obvestilo o odhodu najkasneje 2 dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potrošnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potrošnik.
PRTLJAGA
Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu.
Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem, v ustrezni valuti oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage. Prevoz posebne prtljage (kot npr. kolo, surf, golf oprema, otroški voziček, invalidski voziček, … ) mora potnik obvezno najaviti že ob rezervaciji potovalnega aranžmaja in plačati ustrezno doplačilo. V izključni pristojnosti prevoznika je, ali je prevoz dodatne opreme odobren ali ne. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz nastanitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.).
TOČNOST PREVOZNIKOV
BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za točnost prevozov v kopenskem in morskem prevozu, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih ali plovbah. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. BLUE ROSE PRODUCTION S.P. si pridržuje pravico do sprememb ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti v cestnem in ladijskem prometu, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva. Kvaliteta prevoznih sredstev je praviloma in v kolikor ni v programu drugače navedeno, povprečne lokalne kategorije.
Vsi letalski prevozi so izključno v pristojnosti letalskih družb in nanje agencija nima vpliva. Letalski prevoznik lahko spremeni ceno in čas prevozov, letaliških in varnostnih pristojbin in dodatka za gorivo brez predhodnih obvestil. Enako lahko spremeni pogoje prenosa dovoljene prtljage, tako ročne, kot oddane, postopek kontrole potnikov in prtljage. Pravica letalskega prevoznika je, da zaradi tehničnih ali organizacijskih razlogov spremeni dan, čas leta, vrsto letala ali ponudi nadomestni let. Iz teh in iz organizacijskih razlogov (uporaba drugega letalskega prevoznika, zaradi zasedenosti kapacitet, spremembe cene) si dovoljujemo pravico do spremembe kraja, datuma, časa leta, vrste letala, letalskih linij (npr. trikotni leti, dodatna vmesna pristajanja, menjava letališča…).
Prvi in zadnji dan po programu sta vedno namenjena potovanju (letalski prevoz, transfer). Spremembe letov lahko nastanejo tudi v času, ko je potovalni program že objavljen, zato so dnevi in časi letov informativni in določeni več mesecev vnaprej pred vašim odhodom. Zamude letov prav tako niso v pristojnosti agencije. Do zamude letalskih prevoznikov lahko prihaja zaradi različnih razlogov: nujna vzdrževalna dela, stavke, slabe vremenske razmere, obremenitve zračnega prostora in tehnično operativnih težav. Za dodatne stroške ali neizkoriščeno storitev ter drugo škodo, ki nastane zaradi zamude letalskega prevoznika, žal ne sprejemamo odgovornosti. Prosimo upoštevajte, da ima varnost potnikov prednost pred točnostjo poletov. Letalske vozovnice potniki prejmejo za odhod in vrnitev običajno na letališču od našega predstavnika skupaj z vsemi potnimi dokumenti. Nekateri letalski prevozniki uporabljajo izključno vozovnice v elektronski obliki, zato jih potniki ne dobijo v tiskani obliki. Za prijavo na let zadostuje osebni dokument.
Prevoz prtljage ne sodi med odgovornosti agencije, niti za poškodovano, niti za izgubljeno prtljago. Ob takšnih primerih se nemudoma obrnite na ustrezne službe že kar neposredno na letališču, običajno oddelek »lost and found«, kjer boste prejeli ustrezni zapisnik in referenčno številko. Kasnejših reklamacij letalski prevoznik ne bo upošteval.
Potnik je dolžan posredovati ime in priimek za rezervacijo tako kot je zapisano v osebnem dokumentu (potnem listu), saj se morajo podatki ujemati s podatki na letalski vozovnici. Za morebitne napačno javljene podatke BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne odgovarja, posledično pa prevozniki zaračunajo strošek spremembe. V kolikor prevoznik ne dovoljuje spremembe, pa to pomeni nakup nove vozovnice.
IZGUBA DOKUMENTOV
V primeru da potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si je potnik na lastne stroške dolžan priskrbeti nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na vodjo potovanja ali predstavnika NOP. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.
BLUE ROSE PRODUCTION si pridržuje pravico zaračunati razumno nadomestilo za zagotavljanje pomoči potniku v višini dejansko nastalih stroškov pri zagotavljanju pomoči, o čemer vnaprej predhodno seznani potnika.
KATEGORIZACIJE NASTANITVENIH OBJEKTOV
Nastanitve v potovalnih programih so označene v skladu z uradno kategorizacijo v posameznih državah, veljavno v času izdaje programa in na katero agencija nima nikakršnega vpliva.
Standardi nastanitvenih objektov med izbranimi cilji so različni in neprimerljivi. Potrebno je upoštevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od kriterijev, ki smo jih vajeni v Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih držav.
Hišni redi, prehrana, storitve, plaža kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih ali lokalnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente agencija nima nikakršnega vpliva.
V primeru, da potnik ne upošteva hotelskega hišnega reda, ali s svojim ravnanjem (namerno ali nenamerno) povzroči škodo, agencija za nastale stroške ne prevzema odgovornosti. Potnik jih na licu mesta rešuje sam, direktno s hotelom ali objektom, kjer je nastala škoda. Enako velja tudi za vsa prevozna sredstva, oziroma karkoli v okviru organiziranega programa potovanja. Pri aranžmajih, označenih s storitvijo ALL INCLUSIVE oz. »all inclusive«, je potrebno pozorno prebrati opis storitev v programu oziroma ponudbi, saj ponudbe storitev ALL INCLUSIVE v posameznih hotelih med seboj razlikujejo. Običajno je osnovna storitev pri ponudbi ALL INCLUSIVE polni penzion (zajtrk, kosilo in večerja), pri obrokih je všteta pijača. Če potrošnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (morska stran, balkon, lega – orientacija, določeno nadstropje ipd.), je nastanjen v eni od sob, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, agencija nima pri tem nobenega vpliva, potrošnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene.
Pri nastanitvi v triposteljni sobi mora potrošnik upoštevati, da gre v večini primerov za dvoposteljno sobo s pomožnim ležiščem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Ponavadi gre za zložljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna bolj za otroke.
REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE
Potrošnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti nemudoma grajati na kraju samem, vodniku NOP ( Najlepša otroška potovanja ), neposrednemu izvajalcu storitev, predstavniku oziroma pooblaščeni lokalni agenciji. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potrošnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potrošnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.
V primeru, da reklamacije na licu mesta ni bilo možno odpraviti, je obvezno potrebno sestaviti reklamacijski zapisnik, ki ga podpišeta predstavnik NOP, ki zastopa BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ali izvajalec storitev in oškodovani potrošnik. Reklamacijski zapisnik je tudi uradni dokument, da je potrošnik grajal storitev na kraju samem. Agencija ne bo obravnavala reklamacije, ki ji potrošnik ni priložil zapisnika predstavnika organizatorja oziroma ponudnika storitve o reklamaciji, ki bo izkazoval, da pomanjkljivosti ni bilo mogoče reševati na kraju samem.
Pritožbeni postopek: Potrošnik mora na kraju samem takoj grajati neustrezno storitev pri predstavniku agencija ali organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potrošnik mora pri odpravljanju vzroka pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potrošnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, agencija ne bo upoštevala kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja, prav tako pa ne bo upoštevala reklamacij, ki so bile podane po zaključeni storitvi, saj potrošnik tako izvajalcu in organizatorju ni dal možnosti odprave pomanjkljivosti na licu mesta. Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potrošnik s predstavnikom sestavi pisno poročilo, ki vsebuje pripombe potnikov/gostov, postopek in časovno opredelitev reševanja reklamacije in vzrok za nezmožnost razrešitve.
Po povratku s potovanja mora potrošnik v zakonskem roku poslati pisno pritožbo s priporočeno pošto na naslov: BLUE ROSE PRODUCTION, Glavarjeva 92, 1218 Komenda, ter priložiti dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.). Reklamacije poslane preko e-maila se ne bodo upoštevale. Potrošnik lahko vloži reklamacijo pisno v zato določenem zakonskem roku, po vrnitvi s potovanja/letovanja. Brez pisne reklamacije BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potrošnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer agencija take reklamacije ne bo obravnavala. Reklamacija mora biti utemeljena. Potrošnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oz. druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potrošnik svoj zahtevek uveljavlja.
Agencija je dolžna prvič pisno odgovoriti potrošniku v 8 dneh po prejemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler agencija ne izda odgovora, se potrošnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim.
Agencija bo reševala samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo možno odpraviti na kraju samem. Zahtevek za znižanje cene je v vsakem primeru omejen z višino vplačanega potovalnega paketa. Če po krivdi agencije ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potrošnik pravico do znižanja cene v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima agencija pravico do odpovedi potovanja ali spremembe programa, skladno z določili teh Splošnih pogojev in zakona. Omejitev odgovornosti velja za vsa potovanja za katere je sklenjena pogodba o potovanju. Potrošnik ni upravičen do nadomestila izgubljenega dobička ter povračila nematerialne škode in stroškov, ki iz nje izvirajo.
Agencija ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje morebitnega spora glede potrošnikovih zahtevkov v zvezi s potovanjem.
V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem BLUE ROSE PRODUCTION S.P. ni organizator potovanja, bo BLUE ROSE PRODUCTION S.P. pritožbo posredoval odgovornemu organizatorju potovanja in o rešitvi reklamacije potrošnika pisno obvestil. Roki in postopek reševanja reklamacije so v tem primeru določeni v Splošnih pogojih odgovornega organizatorja. V skladu z 894. členom Obligacijskega zakonika se največja odškodnina z naslova nepopolne storitve omeji na vplačan znesek.
ODGOVORNOST ORGANIZATORJA IN PRAVICA POTROŠNIKA
Organizator potovanja ( agencija ) odgovarja za izpolnitev plačanega potovalnega paketa, ne glede na to ali vključene potovalne storitve izvaja sam ali jih izvaja drugo podjetje. Naslovi drugih izvajalcev storitev so na voljo pri predstavniku NOP ali vodji potovanja. V primeru drugih organizatorjev potovanj nastopa NOP kot posrednik. V primeru trenutne nelikvidnosti agencije, vam BLUE ROSE PRODUCTION S.P., kot organizator, skladno z veljavno zakonodajo, posreduje osnovne informacije o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne pakete.
V primeru insolventnosti, vam BLUE ROSE PRODUCTION S.P.. kot organizator, skladno z zakonodajo in zakonom o varstvu potrošnikov, posreduje osnovne informacije o veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav organizatorja potovanj in podjetij, ki omogočajo povezane potovalne pakete::
Številka garantnega pisma: TK49902428615
Izdajatelj jamstva (garant): Zavarovalnica Triglav, d.d., Miklošičeva 19, 1000 Ljubljana
Predmet zavarovalnega jamstva: jamstvo za povračilo vseh plačil, ki so bila izvedena s strani potrošnika ali v njegovem imenu, če posamezne potovalne storitve niso bile izvedene zaradi likvidnostnih težav organizatorja potovanj. V navedenem primeru potrošnik pozove agencijoj, da v roku 48 ur zagotovi izpolnitev pogodbenih obveznosti in za to predloži ustrezno dokazilo. V kolikor po poteku navedenega roka obveznosti niso izpolnjene, potrošnik kontaktira asistenčni center, ki v nadaljnjih 72 urah zagotovi povračilo stroškov, skladno z jamstvom po veljavnem Garantnem pismu za zavarovanje likvidnostnih težav.
Kontaktni naslov: Zavarovalnica Triglav, d.d. Dunajska cesta 22, Enota za odnose s strankami, Asistenčno – storitveni center Telefonska številka: 080 2864